9 نکته برای بهبود خود را در اتاق خواب و محیط زیست و کمک به شما خواب مانند یک نوزاد

[ad_1]

هدف از این مقاله این است برای کمک به شما در پیدا کردن ایده آل خواب شرایط برای شما تنظیمات شخصی. شما ممکن است به آزمایش کنید و سعی کنید انواع مختلفی از تکنیک های برای پیدا کردن آنچه با این نسخهها کار بهترین برای شما.

مهم است که برای ایجاد یک راحت و فضای آرام در اتاق خواب خود را. هدف شما این است که به شدت آرام و آرام بخش محیط سرد با مقدار زیادی از اکسیژن کمک خواهد کرد که شما احساس می کنید در این راه.

ایده آل اتاق خود را باید در کنار کولر; اما آن را به شما را به آزمایش با طیف وسیعی از شرایط. شما نمی خواهید به خواب در طول شب و یا بیش از حد گرم یا خیلی سرد و سپس به خودتان پیدا کنید wide awake یک بار دیگر. خواب کارشناسان می گویند که ایده آل اتاق با دمای 65 تا 70 درجه F.

شما باید سعی کنید و خواب با پنجره باز است. این مهم است که شما باید ثابت عرضه تازه از گردش هوا کمک خواهد کرد که شما تنفس عمیق و خواب کاملا.

اگر شما دریابید که شما از خواب بیدار شده توسط صداهای خارج از اتاق خواب خود را, شما باید در نظر خرید گوش – آنها را در حالی که کمی برای رسیدن به وجود دارد اما گوش که طراحی شده اند به راحتی و محجوب که نمی خواهد مزاحم خواب شما.

اگر شما نمی توانید تحمل فکر گوش شما ممکن است بخواهید به استفاده از یک “نویز سفید” دستگاه مانند یک فن است. از “نویز سفید” خواهد ماسک صداهای دیگر که شما در حال استفاده نمی شود که شما از خواب بیدار در وسط شب.

خود را ریتم شبانه روزی می گوید که بدن شما را از خواب بیدار در آفتاب و به خواب رفتن در تاریکی است. بنابراین شما باید تلاش برای ایجاد اتاق خواب خود را به عنوان تیره ممکن است. شما می توانید این کار را با سوزن ضخیم پرده تاریک. و یا شما ممکن است سعی در خرید راحت ماسک دور چشم.

آیا شما به خودتان پیدا کنید گوش دادن به تحریک صدای تیک تاک ساعت ؟ اگر چنین است, شما باید در نظر جایگزینی آن با یک ساعت دیجیتال. همچنین شما نباید به دنبال نگه داشتن در ساعت تا ببینید که چگونه بسیاری از ساعت شما را به خواب خواهد تنها خود را افزایش اضطراب و استرس در مورد خواب.

شما باید به جلوگیری از داشتن تلویزیون کامپیوتر و تجهیزات استریو در اتاق خواب خود را. علاوه بر این شما باید تنها با استفاده از خود سی دی پلیر را به بازی موسیقی آرامش بخش است که کمک خواهد کرد که شما احساس آرامش و خواب رفتن.

اگر اتاق خود را بیش از حد خشک, شما ممکن است بخواهید برای خرید یک مرطوب کننده به خصوص در ماه های زمستان.

و در نهایت مهم است که شما پوشیدن لباس های گشاد و راحت لباس…

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *