چرا شما نمی نیاز به ملین ها برای کاهش وزن و یا سلامت روده بزرگ

[ad_1]

سلامت دستگاه گوارش است که آسان برای حفظ, و شما لازم نیست مسهل به بزرگ حفظ سلامت روده بزرگ. یادگیری آنچه شما بهترین پروتئین هستند و آنها را ترکیب ژنتیکی خود را در منطقه از, شما می توانید نگه دارید شاد بودن و سالم IBS رایگان حتی از طریق سن.

مصرف مسهل است خطرناک برای سلامت خود را. از بین بردن الکترولیت ها از بدن خود می تواند خود را آسیب مغز و تشنج شود. فرض کنید شما در حال رانندگی و تشنج. این می تواند زندگی خود را بی ارزش.

مصرف مسهل می توانید یک جهش اثر خود را در روده کوچک و روده بزرگ است. خود را به روده کوچک نمی تواند جذب مواد مغذی بدن شما نیاز دارد و روده بزرگ را متوقف خواهد کرد به طور طبیعی زمانی که آن است که گفت: هنگامی که به محل کار. این می تواند منجر به آسیب دیده روده بزرگ است که برای قطع و وصل شده به معده خود را با یک کیسه کولوستومی به خارج برای جمع آوری زباله.

مصرف مسهل باعث می شود کلیه ها خود را تعطیل. هنگامی که شما حذف تمام آب از بدن خود را از طریق روده بزرگ خود را وجود دارد هیچ دلیلی برای کلیه ها به کار می کنند و آنها می توانند تعطیل باعث به شما برای رفتن در دیالیز.

در نهایت مصرف مسهل ها می تواند آسیب به قلب خود را. تعادل الکترولیت باید حفظ شود برای سالم سیگنالینگ و ریتمیک ضرب و شتم. از بین بردن تمام الکترولیت ها از سیستم شما خسارت این تعادل ظریف.

یادگیری چگونه به ریز لحن غذا خوردن خود را برای بهترین سلامت دستگاه گوارش شروع می شود با یک کتاب برای یادگیری است که پروتئین ها کار خود را ژنتیکی خونی. بعدی آموزش که در منطقه کار را برای شما انجام می شود توسط یک ساده تست ژنتیکی. آیا شما کم کربوهیدرات یا کم چربی است. شما متعادل و یا مدیترانه? آیا شما احساس می کنید بهتر غذا خوردن پروتئین و یا سبزیجات ؟

آیا شما هر گونه انحرافات ژنتیکی است که می تواند باعث شود شما به نیاز تغذیه ای اضافی پشتیبانی یکی دیگر از چیز های ساده تست ژنتیکی به شما خواهد گفت. 40 درصد از جمعیت MTHFR و از خوردن غذاهای شما نیاز به پشتیبانی از این بیماری خود را حفظ خواهد کرد روده بزرگ پاک کردن و شما شادتر و سالم.

بسته مکمل می تواند باعث مشکلاتی چون بیش از مکمل می تواند باعث تجمع اسید فولیک در سیستم منجر به سرطان یا بیماری های ایمنی خودکار.

آموزش نحوه مدیریت خود را اندازه بخش بنابراین شما می تواند کمک به روده بزرگ خود را زخم التیام یابد. سپس شما ممکن است یاد بگیرند که چگونه برای حفظ خود بهترین پیری وزن و همچنین به عنوان نگه داشتن روده بزرگ خود را خوشحال.

تعادل شاد از پروتئین و سبزیجات برای ناهار یا شام.میوه ها و غلات غنی شده با شیر بادام یا میوه با ماست یا کوینولا. شما انتخاب کنید آنچه شما می خواهم بهترین.

بدانید که پروتئین ها بهترین برای شما است که برای جلوگیری از. باز بودن به تغییر کمک می کند چرا که تغییر لازم است برای حفظ چربی شکم ،

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *