تمایلی به خواب – 3 اسرار بالا برای مقابله با این مشکل

[ad_1]

عجیب و غریب اما واقعی, در حال خواب به نظر می رسد در حال سقوط به پایین لیست برای بسیاری از مردم امروزه است. مهم نیست که اگر آنها در حال حاضر از لحاظ جسمی خسته و یا اگر آن را در حال حاضر در اواخر شب زمانی که آنها قرار بود در بستر به نحوی مردم تمایلی به رفتن به رختخواب. این را می توان با توجه به تعداد ممکن است حواس او را پرت. اگر شما همیشه می خواستم برای مقابله با بی میلی به خواب نگه داشتن خواندن برای دقیق راهنمایی.

یکی از چیزهایی است که شما کاملا باید انجام دهید اگر شما می خواهید برای مقابله با این بی موضوع است به ترک این تلویزیون را از اتاق خواب خود را. بیشتر از نه مردم به صرف بیش از حد زمان تماشای تلویزیون قبل از رفتن به رختخواب. به خاطر داشته باشید که اتاق خواب فقط برای تخت و نه تلویزیون! مطمئن باشید که هنگامی که شما پرتاب تلویزیون را از اتاق خود را به بدن شما خواهد بود قادر به خاموش کردن, راه آسان تر به عنوان وجود دارد بدون حواس پرتی از سوسوی چراغ و یا فیلم و صدا.

داشتن یک برنامه خواب و پیوستن به آن را به شدت برای شما بسیار مهم است در برخورد با بی میلی به خواب. همانطور که می رود, بدن ما در واقع فقط مانند ماشین آلات. با یک برنامه ثابت در محل شما آموزش بدن خود را به کم کردن سرعت و در حدود همان زمان در هر شب. بنابراین هنگامی که شما در رختخواب خود بدن قرار داده خواهد شد خود را به حالت خواب و استراحت خود را به طور خودکار.

تاریخ و زمان آخرین اما نه کم اگر شما می خواهم به آن را یک گام بیشتر, ایده بسیار خوبی است برای تمرین مدیتیشن است. وجود دارد ممکن است زمانی که شما احساس می کنید که شما از نظر جسمی خسته است اما به نوعی شما نه تنها می تواند از خواب. این جوش پایین به این واقعیت است که ذهن خود را هنوز هم فعال است. این دقیقا همان زمانی که مدیتیشن می آید در دستی. با تمرین مدیتیشن شما را به کنترل ذهن خود را و قادر خواهد بود برای استراحت بسیار آسان تر است.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *