آموزش سئو ⭐️ آموزش رایگان سئو ⭐️ آموزش ویدئویی سئو ⭐️سئو شو

از نگاه دقیق تر SEO به آنالیز های موتورهای جستجو گفته می شود که میتواند بر اساس خواسته کاربر بهترین نتیجه را در SERP به آنها نشان دهد. به رقبا نگاه کنید، چیزهایی که برای آن ها کاربردی بوده را ارزیابی کنید و در نهایت استراتژی خود را طراحی کنید. “شاعر معاصر” را درگوگل سرچ می کنیم و بعد به پایین صفحه مراجعه می کنیم. فرض میکنیم (به طور خوشبینانه) وبسایت شما در جستجوهای گوگل به طور میانگین در اواخر صفحهی اول از نتایج قرار دارد. اینکه دریابید چه وب سایت های دیگری در حال حاضر هنگام جستجوی عبار مورد نظر شما در گوگل بالا هستند آگاهی بسیار خوبی از میزان رقابت به شما خواهد داد و اینکه با توجه به این رقابت کار بهینه سازی سایت شما و رسیدن به صفحه اول گوگل تا چه حد مشکل خواهد بود.آیا در بالا و پایین صفحه جستجو، وب سایتهای تبلیغات گوگل (Google AdWords) هم وجود دارد؟ کارشناسان سئو و بلاگرها معتقدند که URL های کوتاه، رتبه ی بهتری در گوگل کسب خواهند کرد. اما بهترین کار برای افزایش رتبه و سئو سایت استفاده از یک نوع آدرس دهی است یعنی یا باید با www سایت را نمایش دهید و یا بدون www زیرا موتورهای جستجو و گوگل برای ایندکس شدن بهتر نوشته ها باید یکی از آنها را انتخاب کنند.

اگر از این اسکیما استفاده کنید ممکن است مانند تصویر زیر گوگل شما را به کاربران معرفی کند و با بالاتر رفتن کلیک ها، سئوی کلی وب سایت شما نیز بهتر خواهد شد. اگر می خواهید سئو را یاد بگیرید نباید به گذشته تکیه کنید. تصاویر را با استفاده از نام های مرتبط با فایل، ویژگی های alt تصاویر و سایز فایل، بهینه سازی کنید نظیر (how-to-bake-pizza.jpg). کلمه کلیدی هدف در تگ عنوان، تگ توضیح، تیترها، چگالی تمام کلمات کلیدی و ویژگی های تصاویر ارزیابی می کنند. در ادامه این نوشته در مورد اینکه چگونه جستجوی کلمات کلیدی را انجام دهیم به صورت کامل توضیح می دهیم. گوگل عنوان های بیش از 70 کاراکتر و توضیحات متای بالای 155 کاراکتر را نشان خواهد داد. اما در اینجا میگوییم که نزدیک به 200 فاکتور مختلف وجود دارد که میتواند در Search Engine Optimization سایت و گرفتن بهترین نتیجه در گوگل تاثیر گذار باشد. مثلا تحقیق درباره اینکه چه فاکتورهایی در سئو یک سایت فروشگاه بیشترین اثر را دارد و یا تحقیق درباره تفاوت رفتار کاربران در دو سایت فروشگاهی و یا اگر یادتان باشد در بخش ۲ موتورهای جستجو دادههای آماری و آزمایشی دادیم و گفتیم سهم موتورهای جستجو چقدر است و یا درباره نتیجه آزمایش نرخ کلیک، نموداری دادیم.

تگ عنوان، متا تگ توضیحات و تیترهای پرطرفدار را ایجاد کنید زیرا کلمه کلیدی هدف شما در این بخش ها می گنجد و کاربران کاملاً متوجه می شوند که وبسایت شما در مورد چیست. شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر آموزش جامع سئو را بگذرانید و به جواب تمام سوال هایی که داشتید، دست یابید. به تمامی لینک هایی که از سایت خودتان به سایر صفحات داده می شوند، لینک داخلی می گویند. نکته ی مهمی که در رابطه با چگالی کلید وجود دارد این است که برخی از افراد و یا افزونه های سئو که در وردپرس مورد استفاده می گیرند مانند yoast seo و rank math می گویند که این چگالی باید بین 0.5 تا 3 درصد باشد. به نظر بلاگرهایی که می گویند این تگ ها مهم نیستند توجه نکنید. جایگاه های به دست آمده در نتایج جستجو بصورت طبیعی، که تبلیغاتی و یا پولی نیستند. کاربران و موتورهای جستجو را متقاعد کنید که سایت شما همان سایتی است که باید کلیک شود.

در نهایت، آن ها مردم را برای اشتراک گذاری و کامنت گذاشتن برای محتوای شما ترغیب می کنند. آیا برای نوشتن موضوعی که مردم آن را جستجو می کنند، برنامه ریزی کرده اید؟ قبل از اینکه نوشتن را آغاز کنید پرسیدن این سوالات ضروری است و اینکه نوشته شما وبلاگ است یا یک صفحه فرود برای محصولات اهمیتی ندارد. حتماً از متن استفاده کنید، در این صورت کلمات کلیدی مهم را از دست نخواهید داد زیرا خزنده های موتور جستجو نمی توانند، ویدئو را بخوانند. مجدداً در مورد تعامل کاربر فکر کنید و در استفاده از کلمات غیر اصلی و فرعی افراط نکنید. از سوی دیگر شما مسئولیت حفظ اطلاعات کاربرانتان را برعهده دارید و باید همیشه امنیت سایت را تامین کنید. همچنین یاد می گیرید که چگونه بر اساس الگوریتم رنک برین سئو سایت خود را بهینه سازی کنید. مطمئن شوید که از کدهای درست نظیر , , برای ساختارها و خوانایی بهتر استفاده می کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *